Vill tack Helene för 2 år med hennes Team...

Fick veta för ca 1 vecka sedan att jag tyvärr inte längre är medlem i Team Forever Fit. Det var över 100 ansökningar till år 2012 och 10 st skulle tas ut. Förstår att det inte kan ha varit lätt för Helene och det var mycket blandade känslor när jag fick beskedet via mail. Först blev jag ledsen sedan kände jag mig bara helt tom och besviken. Jag trivdes väldigt bra med sponsorerna, alla tjejerna i teamet och Helene som är en otroligt fin människa och jätte duktig coach . Men nu är det bara att ta nya tag och se framåt...har några roliga mål detta år. Så jag vill tacka Helene och Forever Fit att jag fått vara en del av det i 2 år och vem vet kanske jag söker även nästa år. .






Kommentarer
Heléne

Tack själv underbara vän!!

Så fina ord från en så fin kvinna.:)

Hoppas att allt är bra med dig & att vi ses snart framöver.:*

Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback