Vinst : permanent make up

För några veckor sedan var jag på Tjejkväll på Annies och Chris butik och då vann jag en permanent make up och jag bestämde mig för att göra läpparna.



Vinst 1 . Hårförlänging hos Wendys – Jenny
Vinst 2. Väska från Better Bodies – Ottilia
Vinst 3. Väska från Better Bodies – Hanne
Vinst 4. Väska från Better Bodies – Lind   
Vinst 5. Optimum set – Petra
Vinst 6. Gaspari set – Anna
Vinst 7. Permanent Makeup – Ullis
Vinst.8 Babyliss Magadalen.
Vinst.9 Babyliss – Lina
 Vinst 10 Babyliss- Malin

Förra veckan var jag där och fixade första fyllningen och här kommer lite bilder från den dagen:


Linn och söta Theo följde med på resan ;)

Sandra som gjorde min tatuering var såå duktig och jag kan verkligen rekomendera henne till alla som vi göra permanent make up.
Här är hennes hemsida: http://www.cosmetink.se/

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback