Träning denna veckan:

¤ Imåndags körde jag och Jonna ett ryggpass på SATS odenplan.
¤ Tisdag vart det axlar och lite bröst.
¤ Onsdag ( idag) körde vi ett tungt benpass med lite nya övningar så det kommer att känns imorgon och på fredag ;).

Så glad att ha en så bra träningskompis som Jonna för hon är precis som mig..ger aldrig upp och sedan ger hon mig massa energi http://tracking.technodesignip.com/?action=count&projectid=642&contentid=6539&referrer=-&urlaction=r....

Imorgon så händer det massa kul.....

På förmiddagen ska jag ta barnen till Jonna för massa lek och vi ska även hinna med ett armpass på gymet.
Sedan ska det bli musikvideoinspelning...min Älskling släpper snart sin singel och musikvideon ska fixas.
Det ska bli väldigt kul då jag aldrig gjort nått liknande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback