Vila ett tag till.....

Då min kropp sa ifrån förra veckan så har den inte kommit helt tillbaka än så det är bara att vila från promenader och gymet ett tag till...vilket gör mig galen.

Min binjure är inte i balance vilket gör mig sjukt trött och sliten...orkar knappt gå upp för trappan hemma..känner mig som en 80-åring Gråter.

Idag började min semester och min pappa och sambo kommer hit i 2 dagar vilket ska bli skoj, speciellt för barnen att träffa sin morfar igen.

Sedan räknar jag ner dagarna för på fredag så drar hela familjen till Mallorca och det ska bli underbart Sol.

HA EN UNDERBAR MÅNDAG ALLIHOPPA Rött hjärta





Kommentarer
Alexandra Söder

Binjure? Låter inge bra. Hoppas du riktigt frisk nu under din semester så du får njuta av den ordentligt!

Ser fram emot att träffa dig snart igen! Kramis!

/Alex

2011-07-20 @ 18:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback