Torsdag:

Började dagen som vanligt med en morgonpromenad sedan lite frukost innan barnen skulle iväg till förskolan.
Vid 11 mötte jag Miqe på Sats Odenplan då vi skulle köra Ben ihop...blev ett bra pass men inga PB denna gång.
Men kände mig ganska stark då det blev 4set x 10 reps på 250 kilo i benpressen.

Efter passet så åkte jag och hämtade barnens pass som var färdiga...Så söta Rött hjärta.




Efter det var det dax att bege sig till T-Centralen för att ta tåget till Eskilstuna där jag skulle göra mina sista fyllningar på läpparna och brynen.
Vi tog en mer rosa färg till läpparna och en nyans mörkare på brynen:

 

Kolla även på fransarna...blir bara längre och längre  Ler med öppen mun var t.o.m så att Sandra undrade om jag gjort fransförlängning.

Hemma igen i Stockholm så kom Miqe och barnen och mötte upp mig och vi tog bilen till Farsta för att sola och bada några timmar.

 

Nu ska jag förbereda inför morgondagen sedan hoppa isäng...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback