REVITALASH

Mina fransar har alltid barit rätt korta så i ca 1 år använde jag lösögonfransar varje dag vilket slet väldigt mycket på mina egna.
Men så köpte jag REVITALASH på KICKS.SE och jäklar vilken skillnad det har blivit.

Kolla in dessa för och efter bilder:


Denna är tagen bara några dagar innan jag började:


Och denna efter ca 5 veckor med Revitalash:



Jag kan verkligen rekommendera denna till dig som vill ha längre fransar för det fungerar verkligen!!!


RevitaLash® är en kosmetisk ögonfransnäring med en avancerade formel som innehåller ett patentskyddat recept av beprövade helt ofarliga funktionella kosmetiska ingredienser som bidrar till att både försköna och ge näring åt ögonfransarna.

En liten mängd appliceras på ögonfransbasen en gång om dagen och efter 3-10 veckor märker användaren att fransarna blivit längre, tjockare, och fylligare. Oavsett hur spröda, korta, sköra, tunna eller glesa dina ögonfransar är kan RevitaLash® hjälpa dig att få dina alldeles egna långa, vackra, friska ögonfransar.

RevitaLash® är världens första och mest populära ögonfransnäring.



Kommentarer
Maria

Hej,



Är dina ögonbryn tatuerade på bilden??



Mvh

Maria

2011-07-21 @ 14:10:45
Ullis

Ja dom är helt ny tatuerade på bilden :)

2011-07-21 @ 15:03:29 | http://ullist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback