Onsdag

Idag började dagen med en skön sovmorgon till kl 0830.
Sedan var det dax att inta BCAA och CELCIUS innan morgoncardion.

Kl 1100 möte jag Jonna på gymet där vi körde igenom ryggen....blev ett grymt pass igen :)

Lite bilder från dagenspass:



En spännins bild bjuder jag på.



Dagsform på benen....( Släta men det tar sig sakta men säkert....)

 

Lite bröstmuskler har jag iallafall....



Efter träningen så var det dax att bege sig till Östermalm för att få massage av Micke...Rygg fick sig en rejäl omgång men det känndes sååå skön efter.

Efter massageen så åkte jag in till CITY och möte Jonanna som jag inte träffat på väääädligt länge så vi satte oss på ett mysigt ställe och pratade om både det ena och det andra.

Tack söta för en jätte trevlig träff Rött hjärta.

Nu är det hemmajobb som gäller, ska städa och tvätta hela kvällen...jippi Ler med tungan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback