Mätning och Tränat Jonna

Idag var det dax att göra en mätning och jag visste redan innan att det inte skulle vara dom siffrorna jag ville höra... Hade ökat på nästan alla men då mycket är vatten så är jag inte jättestressad än....Så nu ska jag sakta ta tag i träningen igen och förhoppningsvis blir det bra  men gör det inte det så är inte det hela världen..det kommer fler tävlingar.

Istället för att träna själv idag så var jag PT till Jonna som fick köra stenhårt ;) Hon kommer nog få rätt on i axlarna imorgon.

Idag har jag annars sprungit runt på stan för att inhandla det sista innan vi drar till Mallis imorgon.

Resan kom verkligen i rätt tid...nu ska det vilas och bara njutas i 1 vecka.

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback