MALLORCA

Japp då var man tillbaka igen efter 7 dagars semester på Mallorca.

Då jag älskar solen så vart det en liten besvikelse då det bara var 2 dagar med sol Gråter och 2 dagar var det ösregn och åska..sedan dom andra dagarna var det växlande molninghet.
Mina barn ÄLSKAR att bada och är ett par riktiga vattendjur...vilket inte jag är...så det blev lite jobbigt att bada varje dag fast att jag frös hela tiden..men vad gör man inte för sina älsklingarhttp://tracking.technodesignip.com/?action=count&projectid=642&contentid=11701&referrer=-&urlaction=....
Sedan har jag ju den bästa sambon som gillar att bada lite mer som lekte med barnen medans jag värmde mig .

Morgonpromenad blev det alla dagar utom 2 st då det Ösregnade och åskade...tog med min kära mamma på promenaderna http://tracking.technodesignip.com/?action=count&projectid=642&contentid=11716&referrer=-&urlaction=....

Annars så har det varit en mycket lugn och skön semester utan massa måsten och det var ju det som var meningen.
Jag känner mig mycket bättre i kroppen så nu är det hårdkörning fram till SM.

Här kommer massa bilder från Mallis:



Mys i lägenheten en regning dag


Elli gör sig fin


Gott med glass


Fixat Ellis tånaglar...rosa ;)


Ego bild



Första middagen


Minidisco


Krama LOLLO OCH BERNIE <3


Fest med barnen och mamma.

Kärlek Rött hjärta


Sötnos


Danskillen


Mys


Den finaste Rött hjärta


Pizza MUMS Pizza


Lek i poolen





Elli får flättor


Tröttisar


Sista kvällen


Veckan gick väldigt fort och nu sitter mina små älsklingar på flyget till Grekland med sin pappa..önskar dom 2 härliga veckor där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback