Tillbaka ;)

Ja nu har det gått en tid sedan tävligen och jag har laddat batterierna igen.

Det blev en 4:e plats som jag såhär i efterhand är MYCKET nöjd med.
Att stå på scenen var nått av det bästa jag gjort och jag var aldrig nervös utan det kändes så självklart allting.

Här är några bilder från rond 2 ( 6an-2an-1an-3an-4an)





Jag måste tacka min underbara Sambo och coach utan han hade jag aldrig fixat detta http://tracking.technodesignip.com/?action=count&projectid=642&contentid=6544&referrer=-&urlaction=r....

Sedan mitt underbara TEAM FOREVERFIT .



Jag kommer absolut att tävla igen men när är inte helt klart än.

Nu lite fler bilder från Luciapokalen:



Mina Snygga Team kompisar Linda, Ellinor och Emma Tummen upp



Kvällen innan..lite poseringsträning ;)



Rond 1


Rond 2



Rond 3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback