PB i benpressen + nya planer

Träningen gick väldigt bra sist jag körde ben..Blev ett personbästa i benpressen på 260 kilo och å körde jag 5x5 med 1 minuts vila...skönt att känna sig stark igen.

Jag hoppas min träning blir mer regelbunden nu och att vi slipper sjukdomar både jag och barnen..för nu ska det byggas lite.

Jag hade tänkt ställa upp på tävlingen  BATTLE OF SCANDINAVIA i april men då dieten och träningen inte funkat pga sjukdomar och andra personliga omständigheter så måste jag slänga in handduken och siktar nu på SM i oktober istället.

Så nu ska det bli en liten uppbyggnadsperiod sedan kör jag igång med diet i sommar...känns så mycket bättre nu när jag bestämt mig.




Kommentarer
Angie

Hej tjejen! Ja det är en sån skön känsla när man har tagit ett beslut ang träning/tävling. Så mycke lättare att hitta fokus :) Hoppas vi ses på team träffen i helgen :) Kram!

Ullis

Absolut är det så...jajamen vi ses på lördag ;)

Kram

2011-02-21 @ 17:58:23 | http://ullist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback