Axelpass och Nya stövlar

Träffade Alexandra idag för att köra ett axelpass på Delta gym.
Det var första gången jag tränade med henne och på Delta men det blev ett jätte bra pass...det brännde rejält i axlarnaLer med öppen mun.

Alexandra är en så go och glad tjej med massa energi och jag kan tillägga att hon kom 3:a i min klass på luciapokalen.
Det kommer säkert bli många fler pass tillsammans detta år...vi har båda siktet på SM i Oktober.


Efter blev det lunch i kungshallen...thaimat http://tracking.technodesignip.com/?action=count&projectid=642&contentid=6544&referrer=-&urlaction=r....

Sedan gick jag vidare till Åhléns då jag skulle köpa nya handdukar....men som alltid hittar jag massa annat Himlar med ögonen.

Det blev ett par nya stövlar som jag fyndade..för jag gör ALLTID fynd.



Nypriset var 799:- sedan på slutrean 249:- men det bästa är att jag sedan har 30% i personalrabatt så det blev hela 174:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback