Fitnessfestivalen 2011

Då sitter jag i bilen påväg hem från Göteborg. Helgen har som den alltid gör gått i raketfart. Träffat massa snygga tävlanden och är jätte stolt över mitt Team på Luciapokalen , alla klarade första elimineringen och 3 gick till final och till slut blev dom 6:a , 6:a och en 2:a plats till Martina ;-) Jag var coach åt underbara Alexandra som gjorde en jätte bra tävling men hamnade på en 4;e plats ( min placering förra året ) och vi är väl inte helt nöjda med den ... Jag har funderat mycket på hur 2012 ska se ut för mig och jag vill upp på scenen igen. Återkommer hur mina funderingar är...




Kommentarer
Alexandra Söder

Hihihi! Nä, vinnarskalle som du är så ville du som coach att din atlet skulle ta första platsen också.

DU gjorde ett kanonjobb och ALLT för jag skulle nå dit jag borde. Men jag hade inte förberett mig som jag borde.

Nästa år, då j-klar! Ska vi båda toppa alla våra personliga rekord!

Tack för en underbar helg! Vi ses snart!

KRAAAAM till den bästa Ulrika i världen!



/Alexandra

2011-12-09 @ 08:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback