Mätning och ryggpass

Så då var det dax att se om formen blivit nått bättre...och det hade den Ler med öppen mun.
Kändes så jobbigt efter förra mätningen då jag hade ökat överallt men nu hade det gått ner på alla punkter igen och jag hade t.o.m ökat i omfångsmätningen så jag har inte tappat muskler .
Denna veckan ska jag ändra kosten och inte äta några kollisar...se om kroppen får sig ett litet skjut i rätt riktning av det.

Kommer bli några jobbiga veckor framöver då jag ligger lite efter..jämnfört med förra dieten men det är bara att kämpa på och blir det så att jag inte hinner så kommer det ju fler tävlingar...



Ryggpasset gick bra och det blev dessa övmningar idag:

Stående latsdrag smalt grepp
Vanloga latsdrag
Rodd
Enarmsrodd med hantel

Avslutade med Negativa chins men då var det inte mycket kraft kvar...

Sedan blev det oxå 20 min Cardio på löpbandet.




Kommentarer
Sabina Karlsson

Hej! Är din Henri Lloyd jacka ännu till salu?

2011-08-09 @ 16:17:48
Ullis

Tyvärr den är såld nu :(

2011-08-10 @ 13:54:55 | http://ullist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback