AXLAR OCH TRICEPS IRON GYM

Idag blev det ett pass på IRON GYM och det var axlar och triceps som stod på schemat.
Dom har en så skön axelmaskin som jag bara älskar men den är tung....för ca 1 år sedan körde jag utan vikter på den sedan ökade jag till 2,5 kilo x2  och sist jag körde hade jag 7,5 kilo på var sida vilket var PB så idag kände jag mig stark och tog 10 kilo på var sida och klarade 8 rep i första sedan 6 och 4.

Efter det blev det hantlar åt sidan + baksida axlar.
Sedan var det Triceps tur...började med dips sedan pushdown och hantel bakomhuvudet.
Det var mitt styrkepass idag.

Och såklart lite bilder ;)



Ha en underbar dag !



Kommentarer
Angelica

Hej tjejen :D

Allt är bara bra med mig. Hur mår du? Hoppas du mår bäst :) Träningen rullar på riktigt bra. Äter bra mycke mer nu än innan teamträffen och jag känner verkligen hur kroppen utvecklas :) Hur går det själv? Grymt snygga Team-kläder du har fått! Har ej fått mina än :( Vill ha NU :D Vi ses på lördag. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback