Ja då var men 1 år äldre..

I torsdags så blev jag hela 31 år men jag känner mig fortfarande som 25Ler med tungan.
Var ledig och skulle träffa Sandra för posering men det blev ombokat till imorgon men jag hade oxå inbokat att träffa Anita för att kolla tyger till mina dräkter så där var jag.
Och vad svårt det var men efter att ha kollat på lite olika så var svaret givet och det var samma jag hade tänkt innan jag var där så det känns sååå rätt.
Fick lite paket oxå Present med rosett av älsklingen fick jag ett par nya promenad skor med GORETEX då vi går mot blötare tider + en trådlös mus till datorn.
Av min underbara vän Linn fick jag en skål + ungsform från MATEUS Rött hjärta.

SNART ÄR DET SM...ÅH VAD JAG LÄNGTAR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback