1 vecka senare..

Oj vad tiden går fort såg att de var 1 vecka sedan idag som jag bloggade sist...sorry.
Veckan har gått så fort då jag jobbat, varit på 2-dagars kurs, tränat m.m

Kursen jag varit på var en Sensai kurs och den var sååå bra, Jag använder själv Sensai på hudvården så det var ju extra kul.

Barnen kom hem från Grekland i torsdags och igår så gick jag till dagis och hälsade på dom...åh vad jag saknat dom.

Träningen har gått bra denna veckan och jag körde 2 pass med teamkompisen Emma och dom passen var riktigt  bra...så det kommer det bli flera gånger.

Dieten rullar på men jag hade gått upp några gram i fredagens vägning och de känns alltid jobbigt men men...

Naglarna är nyfixade och jag lägger upp nya bilder ikväll eller imorgon för nu ska jag till jobbet.
Ha en underbar dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback