SM

Ja då var det SM i västerås förra helgen och det var verkligen en super helg.
Det roliga var att jag inte kunde sova på fredags natten utan vaknade kl 01 och låg vaken till 0430 då jag somnade om och klockan ringde 0600...och dååå var jag trött.
Undrar om jag kommer kunna sova nått dagen innan min tävling...

Sandra var jätte fin på scenen och jag hann träffa henne lite snabbt innan finalen där hon slutade på en 5:e plats.
Hennes dräkter var sååå fina.




Annie var oxå jätte fin och slutade på en 3:e plats.



Här är 3:an 1:an och 2:an i långa klassen:



Vinnaren i korta klassen:

Jag fick massa av motivation denna helgen men såklart så blev jag jätte dålig i måndags så jag har inte kunnat träna än...blir ett pass imorgon om det känns bra då.

Lite shopping blev det :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback