Ingen sömn men ett bra pass

Somnade igår kl 2330 men vaknade igen av att älsklingen läste kl 0100 och sedan var det omöjligt att somna om...klockan gick och när den var 0345 så gick jag upp och satte mig på cykeln och trampade 1 timme.
Kl 0515 gick jag och la mig igen och somnade efter ca 20 min och sedan känndes det som det hade gått 5 min när klockan ringde 0615 och då var det bara att kliva upp fast jag var sååååå trött.
Väckte barnen och fixade allt innan vi gick till dagis 0730 för idag skulle vi börja inventera alla lådor på jobbet så jag började tidigare än vanligt...slutade jobbet 14 och åkte hem och la mig på soffan helt slut men vaknade efter 1 timme och var såå tränings sugen så i med lite mat för att sedan bege mig till Odenplan för ett rygg pass.
Fick lite extra motivation då en snygg och fit tjej var där och tränade.

Nu ska jag äta lite innan sängen väntar och jag hoppas jag sover gott i natt då klockan ringer 0500 för den stora inventeringen börjar kl 0700.


En mag bild från idag..





Kommentarer
Frida A Werander

ser bra ut!! Duktig du är som kämpar på! Glöm inte bort å sova lite oxå:) Mvh

2010-10-25 @ 09:24:55 | http://fridawerander.wordpress.com
oroshjärta

Du ser ut att va i toppform!

2010-10-29 @ 08:50:23 | http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback