Ingen mätning :(

Skulle träffa min coach idag men tyvärr fick hon förhinder så det blev ingen mätning..fick bli ett pass i Sumpan istället då jag ändå var där.
Körde armar och det kändes mycket bra.
Efter så åkte jag till Åhlens och köpte ett par nya hörlurar+väckarklocka då min mobil gör lite som den vill och som tur är har jag vaknat ändå ca 5 min efter den skulle ringt men snart försover jag nog mig och det vill jag INTE.

Snart ska jag hämta ungarna och idag är det Fotbollsmatch så det ska bli jätte kul..efter så ska det fikas...men såklart inte för mig  tar nog med en proteindrink.

Måste lägga upp en bild på mina nya naglar men har inte fått till den än....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback