Full fart

Dagen började kl 0500 när jag gick upp för att ta mina aminosyror+omnicut för att sedan sätta mig på cykel och spinna i 60 min.
Sedan var det dax att väcka barnen som annars alltid vaknar tidigt men när jag går upp tidigt då sover dom som stockar...varför är det så???
Fixa allt och eftersom dom skulle fotograferas idag så ville Elli ha lockit hår så det var bara att ta fram locktången.
Frukost i magen och barnen iväg till dagis så satte jag mig på tunnelbanan för att ta mig till Naprapaten Christer som skulle kolla på min axel+höft som har krånglat lite och efter det så mötte jag älsklingen på SATS Odenplan för ett riktigt bra Benpass.
I med lite mat sedan möta upp Johanna som jag inte träffat på jätte länge så det var såååå kul.
Vi pratade massor om både tävling och annat sedan fick jag en pressent av henne Present med rosett.

Hon är för underbar kolla vad jag fick Ler med tungan.


Sedan var det dax att åka hem för att städa och fixa lite innan det var hämtning på dagis.
Klockan 19 hade vi tvättid och när jag lagt in första omgången passade jag på att gå på min 70 min promenad.
Nu ska jag snart ner och hämta tvätten sedan väntar en skön säng..tror jag kommer somna fort idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback