Snögubbe..

Såg ut som en snögubbe när jag kom hem imorse...promenaden tog 80 min istället för 65 min som den annars brukar ta.

Igår jobbade så jag hann inte så mycket annat än:

Morgoncardio
Jobb
Kvällscardio

Fick som tur var sällskap på min kvällspromenad av Jonna...var trött efter att ha jobbat till 19 sedan kom jag hem 20.00 men hann bara byta om innan det var dax att ge sig ut i stormen..promenaden tog 90 min och jag var rejält trött när jag kom hem.
I med mat sedan duscha och krypa ner i sängen.
Man är ju inte speciellt social just nu..

Idag är jag ledig från jobbet så vid 11.00 ska jag möta Jonna igen för ett benpass på Odenplan sedan blir det lite fix hemma innan jag hämtar mina små älsklingar på förskolan.





Kommentarer
Linda H

Tack, baddräkten är svart :)

Hur ser dina dräkter ut?

Kram kram

2010-11-25 @ 14:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback