Grymt pass med Ellinor ;)

I dag blev det en tidig morgoncardio och det var KALLT!
Sedan var det dax att ta sig till jobbet där vi hade personalmöte efter mötet åkte jag hem och vilade i hela 2 timmar...märks att kroppen är trött nu och att den inte fått tillräckligt med sömn.
Efter lite mat så åkte jag till SATS Odenplan där jag möte upp min Teamkompis Ellinor .
Vi körde axlar och jäklar vilket bra pass det blev..sedan fick vi oxå till 40 min cardio.
Vi pratade massa om tävlingen vilket var mycket trevligt då det är första gången för oss båda.

Här kommer några bilder från passet:



Jag tycker Ellinor har en grym fysik och hoppas det går bra för henne på Luciapokalen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback