3,5 vecka kvar...

Ja det börjar närma sig tävling och mitt mål...bara 3,5 vecka kvar nu och formen känns helt ok men inte riktigt färdig än.

Träningen går bra och även morgoncardion+kvällscardion.
Jag fått sällskap av en vän på kvällarna på mina promenader och det är mycket roligare då.
Tack Jonna.

Energin är inte på topp men det känns helt ok...Jag kommer inte jobba såå jätte mycket nu dom 3 sista veckorna men då jag inte har nån semester att ta ut så kommer jag jobba lite och sedan efter tävlingen kommer jag jobba desto mer...


Kommer få hjälp med hår och smink av Carro på tävlingen så det ska bli skönt att slippa tänka på den biten..hon är jätte duktig och kolla gärna in på hennes hemsida/blogg : www.frisscarro.se

Färg har jag bokat och jag har börjat kolla på "packlistan".
Är ju lite att fixa så här innan tävling..men det ska bli så kul och jag längtar verkligen tills jag står på scenen och strålar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback