Minos fotbollsträning + Ellis hål i öronen

Dagen började väldigt segt...vid 1130 var jag fortfarande trött och seg men åkte ändå och körde ett pass på IRON GYM men det blev såklart inge bra då jag var helt slut... Köpte med mig mat hem och efter maten somnade jag och sov i 2 timmar.
När jag vaknade känndes det lite bättre och då var det dax att hämta Elli och Minos på dagis.
Miqe tog med sig Minos på fotbollsträningen och jag och Elli tog t-banan in till söder där hon skulle få ta hål i öronen.
Hon var verkligen jätte duktig och sa inte ett ord när hålen gjordes och fint blev det.
Självklart tog hon rosa örhängen.

Sedan tog vi t-banan igen till Minos fotbollsträning.
Var så kul att se han på planen även om han då och då gjorde allt annat än spelade fotboll.

Detta var min måndag och imorgon blir det jobb igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback