Ny motivation :)

Idag har varit en bra dag....först jobbade jag på kicks sedan hämtade jag min älsklingar, åkte iväg och körde ett bröst och magpass på odenplan och efter det träffade jag Sandra som ska hjälpa mig att nå mitt mål att tävla i December ;)

Min motivation har ett tag varit låg och jag kände attt jag måste ha lite hjälp av nån som har gjort detta.
Och då kom jag på att Sandra skulle nog passa perfekt till det så jag kontaktade henne och idag träffades vi och det kändes verkligen super bra.
Så nu är motivationen på topp igen .
Ska bli så kul och spännande...längtar verkligen tills vi kör igång .

Bild på Sandra som jag lånat från hennes blogg...hoppas det är ok? :)

Och här kan du läsa henne blogg: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.14208824

Nej nu måste jag äta och sedan hoppa ner i sängen.

Kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback