Mat Mat Mat

Vill börja med att säga förlåt för mitt dåliga bloggande på ett tag men det har varit fullt upp och på kvällarna vill jag ägna min tid till mina små älsklingar och min stora älskling.

Just nu går mycket av min tid till att äta och träna...då jag trott jag ätit bra och tillräckligt men nu när jag fått mitt kostprogram inser jag att så inte varit fallet utan att jag ätit alldeles för lite.
Och vilken skillnad det är i träningen nu när jag äter mer...ha gjort flera PB och ökat ganska mycket i dom flesta övningarna .
Igår när jag körde framsida ben gjorde jag PB i benpressen hela 8 st rep på 200 kilo.
Så just nu är träningsmotivationen på topp .

Ikväll ska jag träna med älsklingen och det är Axlar och Bröst på schemat.

Kramis



Kommentarer
FitnessSandy

Va duktig du är ;)

2010-03-31 @ 20:04:13 | http://metrobloggen.se/sandralind
Ullis

Tack :)

2010-03-31 @ 20:33:30 | http://ullist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback