PB i benpressen

Idag när jag kom till odenplan för att köra ett benpass så var Miqe där och han skulle oxå köra ben så självklart gjorde vi det ihop.
Och vilket pass det blev.
Började med benpressen i Puremaskinen och jag som max gjort en 10:a på 200 kilo gjorde nytt PB på hela 8 rep på 250 kilo.
Sedan var det dax för utfall i smithmaskinen och då blev det 18 rep ( 9 på varje ben ) på 65 kilo + stång.
Jag känner redan träningsvärken komma smygande.

Efter gymmet var det dax att jobba och då vi börjar med REA på torsdag så var det mycket att fixa men det är bara kul.

Imorgon ska jag träffa underbara Johanna och köra ett tufft ryggpass så det ska bli jätte kul.



Kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback