Godis fri...

Slutade äta godis och annat gott för 4,5 vecka sedan och det har gått så bra.
Innan så var jag ett riktigt godis troll och åt minst 1 förpackning Fingers om dagen + annat skit.
Men så en kväll satt jag och Älsklingen och pratade och det var då jag bestämmde mig för att inte vara ett godis och kakmonster längre så nästa dag var det slut med det.
Och nu har det alltså gått snart 5 veckor och jag mår så mycket bättre.
Det jag har fuskat lite med är att jag ätit jordnöttsringar 2 lördagar men det är helt ok för snart börjar dieten och då är det även slut med det.




Kommentarer
Mikael

grymt bra, lycka till med dieten

2010-06-09 @ 20:06:46
maria

Hej gumman! Och tack för den sköna massagen haha :) ja, det var kul o få träffas "på riktigt"! Jag tänkte på dig idag att du kanske kan fixa en sån där bra bus så man inte är lik blek till bröllopet haha, var typ år o dagar sedan jag solade ;) Många kramar!

2010-06-09 @ 21:45:58 | http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback