Armpass

Idag blev det ett armpass på SATS Odenplan och det kändes bra.
Blev inga PB men bra känsla och pump.
Hade tänkt sola idag men vädret är inte det bästa så det blir storstädning istället.

Igår på midsommarafton så var jag och älsklingen och solade hela dagen på vårat favoritställe.
Hade med mig lite gott då jag på måndag börjar med min diet så det är bäst att passa på.
Sedan på kvällen tog vi en promenad runt djurgården och kollade på alla som festade .

Och när vi kom hem så var det fotboll på tv Chile-Spanien och självklart kollade vi på den.

Nu sitter jag och väntar på att få ett mail från Sandra så jag kan förbereda dietveckan och även göra en inhandlingslista.

Ha det så bra.






Kommentarer
Benita

Va roligt att du ska börja med din diet på måndag =) Hoppas du kommer att skriva vad du kommer att äta osv ;) kram

2010-06-26 @ 21:09:22 | http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback