Torsdag

Idag vart det promenad kl 06-07 och solen sken när jag gick men sedan kom det massa mörka moln och det blåste så det vart ganska kallt.
När jag kom hem så var det dax för frukost för hela familjen och sedan dagis och jag skulle till jobbet för att fixa månadsavslutet då Linn är ledig idag för att fixa det sista inför bröllopet på lördag.
Efter att ha jobbat nån timme så var det iväg till Veronica på handgjort för att fixa till utväxten på naglarna då dom växt en del sedan jag gjorde dom.
Vill ju att dom ska vara nya och fina på Linns bröllop.

Kl 1330 var det dax för ett Axelpass på SATS Odenplan och det gick jäkligt bra och axlar är nått jag prioriterar just nu.

Fick förresten hem mina skor igår som jag ska ha på tävlingen och dom är så snygga .









Kommentarer
Benita - Vägen tillbaka till magrutorna

Fan va snygga dem är ;)

2010-07-01 @ 19:03:46 | http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback