Biträdande chef

Då var första veckan som biträdande butikschef över och jag tror allt knas som kan hända gjorde det...
På tisdagen hade vi strömavbrott och hela centrumet fick stänga, den ena kassan blev helt knasig efter det och när vi startade den dagen efter gick all försäljning in på fel år..och efter måååånga samtal fram och tillbaka så fixade sig felet men redan dagen efter det så dog den helt och då konstaterades det att hårddisken är död så nu väntar vi på en ny.
Inte nog med det så har vi kampanjbyte och all rea ska bort...varor som ska hämtas och så gick vårat kylskåp sönder och vi är bara 2 som jobbat varje dag .
Jag hoppas nästa vecka blir mer normal och att man kan få lite rutin igen.

Dagens PW är avklarad och jag fick ta med busungarna idag då dom vaknade kl 0545 och jag ville att Miqe skulle få sova så det blev vagnen men det gick bara bra fast det är ju MYCKET jobbigare då dom väger tillsammans 45 kilo och det är uppför hela vägen tillbaka...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback