YES ÄNTLIGEN ;)

Är såååå glad har kämpat med mina chins och äntligen släppte det och det blev hela 4 st .

För ca 1,5 år sedan klarade jag för första gången att göra 1 chins själv och jag klarade efter några veckor att göra 3 men så helt plötsligt gick det bara inte....kom upp halvvägs sedan sa det bara stopp...så frusterande .
Har alltså hållt på nu i 1 år och tränat och tränat, Har fått lite hjälp bara att man håller i fötterna och inte hjälper till upp och då har det minsan funkat så jag vet att det bara satt en spärr i huvudet... MEN så idag så gick det hur enkelt som helst gjorde först 4 sedan 2 set med 3 så jag är sååå glad .
Jag vet att 4 inte är mycket  men jag är bara så nöjd att spärren är borta så nu är det bara att kämpa på och nå mitt mål på 10 st



Bilden är inte från dagens pass ;)



Kommentarer
linnsan

Men fy faan vad kul!!!!!!

Bra kämpat :)

2010-01-13 @ 19:15:46 | http://linnisaksson.blogg.se/
Benita

Va roligt, så skönt när någon äntligen släpper =)

2010-01-14 @ 07:50:35 | http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback