Jobbat idag

Idag har jag jobbat i skobutiken och det var väldigt lugnt men det är nog för att inga har pengar nu då lönen kommer imorgon.

Jag hittade ett par sandaler till Minos på halva priset så jag la undan dom då jag måste mäta hans fot då det var ett tag sedan.

Helgen har annars bara varit bra igår var det bus med ungarna, på förmiddagen så var vi ute och lekte sedan åkte i till deras favoritställe ANDYS och lekte där i ca 2 timmar.

Jag börjar bli sjuk igen...känner mig seg och är så snorig och huvudet värker men jag hoppas det är borta imorgon   Har inte tid att vara sjuk och vill komma igång med träningen igen.

Nu ska jag mysa lite innan sängen kallar.

Kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback