Blir sååå arg...

I måndags när jag hämtade barnen så hade deras pappa klippt håret på dom...Själv!
Jag gick frisör på gymnasiet så jag kan klippa men då göra han det själv istället för att be mig.
Elli som hade så fint långt hår har nu kort och det var sååå ojämt så jag fick jämna till det på kvällen, Sedan hade jag tänkt ( vilket han vet då jag sagt det till han ) att hon skulle spara ut luggen så hon kan ha allt i en tofs men den var oxå klippt och sne.
Minos som jag tagit till Frisör dom 2 sista gångerna så han fått en fin frisyr men den var helt förstörd.

Och detta gör han bara för att visa att han har makt och att jag minnsan inte ska bestämma deras frisyrer fast jag gjort det sedan dom var små för han inte ville det...

Sätter in före och efterbilder sen.

Kramis



Kommentarer
sandhra

vad dumt av honom :(...hade också blivit skitarg..å andra sidan så är de så söta ändå!:)kramen

2010-01-21 @ 11:26:28
Sandra

Svar: Det är väl klart att man kan. Det beror väl helt på vad man prioriterar. Jag kommer hem runt 5 om jag slutar som tidigast och då har jag 2 timmar att se min son, så då prioriterar jag att spendera den tiden med honom. Självklart kan jag träna när han har somnat, men jag har 2 tider i veckan som jag tränar, sen måste jag ju låta min sambo få träna också. Någon måste ju vara hemma hos WIlmer när han sover.. så det är så det funkar för oss.

2010-01-21 @ 12:11:10 | http://sandranilsson.blogg.se/
Ullis

Sandra: vet inte riktigt vad du menar, du måste svarat i fel inlägg?



Mvh Ullis

2010-01-21 @ 12:20:45 | http://ullist.blogg.se/
Ullis

Sandhra: Visst är dom söta ändå men jag blir bara så trött.....



Kramis

2010-01-21 @ 12:21:34 | http://ullist.blogg.se/
Anna

Håller med Sandra,självklart går familjen före.Man behöver inte vara så kroppsfixerad så man inte hinner med annat.Men du Ullis kanske är barnledig varannan vecka och då har man väl tid.

2010-01-22 @ 00:52:09
Ullis

Vet inte vad ni fått ifrån att inte min familj går före träningen eller att jag inte hinner med nått annat ...Jag har barnen varannan vecka sedan jobbar jag inte fullt så då hinner jag träna på dagen/lunchen.



Ullis

2010-01-22 @ 07:13:22 | http://ullist.blogg.se/
sandhra

onödiga kommentarer måste jag få tycka...för det första är du ju inte kroppsfixerad, träningen har alltid varit en del av ditt liv precis som många andra har andra saker som är en del av ens liv..dessutom laddar du ju för en grej och självklart tar det då extra tid..men att säga att du skulle prioritera träningen eller annat före barnen är ju löjligt...de vet inte någonting eller vem du är eller vad du gjort innan..verkar som dåligt samvete för att de själva inte kan eller orkar brukar ligga i botten..pok på dig!

2010-01-22 @ 09:14:14
Anna

Ja just det Ullis,du skriver att du har barnen varannan vecka så då har du ju tid,men Sandra har sin son varje dag och lunchen är väl för att man ska hinna äta.

2010-01-22 @ 12:15:07
Ullis

Sandhra: Tack vännen håller med dig :)

2010-01-22 @ 20:00:24 | http://ullist.blogg.se/
sandhra

självklart vännen....vissa gånger behöver andra läsa texten man skriver både en och två ggr..då slipper man sånt här :)

2010-01-24 @ 20:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback