Behandling

Var till min naprapat idag då jag har 2 kotor i ryggraden som inte ligger rakt utan åt höger och det är därför jag är såå spänd i skulderblad då dom måste kompensera..men jag var så tight och spänd så han kunde inte knäcka/ dra det rätt..så nästa gång jag ska till min massör som jobbar på samma ställe så ska naprapten komma in i slutet och förhoppningsvis är musklerna lite avslappnade då och han kan dra det rätt igen.
Så jäkla jobbigt att ha ont hela tiden och det stör mig i träningen oxå .




Nu ska jag packa väskan då mina älsklingar ska vara hos Linn fredag-söndag och dom behöver massa extrakläder och varma kläder så dom kan vara ute .
Linn hämtar dom på dagis sedan kommer hon förbi jobbet och hämtar väskan så då får mina älsklingar se mig på det nya jobbet oxå .



Kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback