Älskar mitt nya jobb ;)

Visst är det skönt att känna när man vaknar att idag ska jag till jobbet och se framemot det med spänning och glädje...har haft jobb där jag haft ångest på morgonen för jag vill inte till jobbet...Men nu är det annat och det är UNDERBART .

Jag har inte kommit in i allt än och det är mycket att lära sig men det är såååå kul .

Jag jobbar ca 3 dagar i veckan sedan kommer jag även hoppa in lite då och då.





Idag har det varit såå kallt och snart ska överdragskläderna på för jag ska hämta ungarna och dom vill alltid åkte lite pulka och busa i snön innan vi går in och äter.



Kramis




Kommentarer
linnsan

Du är såååå grymt duktig min goding!!!

2010-01-05 @ 19:05:11 | http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback