TOPP 10 :)

När jag kom till Kicks igår och skulle jobba så står Linn med ett stort leende och håller upp ett papper....Där är en lista på alla säljare i vårat distrikt ca 150 säljare och  lilla JAG ligger på TOPP 10 listan på plast 6.
Fatta hur glad jag blev och hon med .
Listan visar den totala försäljningen man gjort men även om man varit duktig på att medförsälja så att man inte bara står i kassan hela tiden för då är det ju enkelt att nå sitt mål.

Jag är så himmla glad att jag fått in en fot på Kicks och nu hoppas jag bara att jag kan få en tjänst så att man kan känna sig lugn med ekonomin och slippa vara orolig för att inte få timmar.



Ha en underbar fredag .




Kommentarer
Mikael

Superskoj

2010-02-20 @ 12:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback