Lördag

Hade lite svårt att sova i natt vaknade hela tiden och kollade på klockan och jag kan tänka mig att det blir samma inatt..
Vi gick upp vid 0730 och gick ner till frukosten..jag åt havregrynsgröt, äggvita + annanas.
Sedan gick vi till mässan och vid 1130 hade jag tid för första lagret färg..det var lite speciellt..2 killar står i ett rum med två "tält" som man gå in i helt naken och så sprayar dom..sedan går man ur tältet och ska torka 5 min näck bland samma andra nakna ;)
Sedan strosade vi omkring på mässan tills det var dax att lägga lager nr 2 kl 15.
Efter det var vi rätt trötta och gick tillbaka till hotellet och nu tar vi det bara lugnt...sedan ska Helene komma förbi och kolla formen och Jag ska få äta Thaimat mums.

Tyvärr funkar det inte att lägga upp bilder just nu så ni får vänta lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback