Ben med Miqe + Träff med Helene

Började dagen med en kall morgoncardio men fick upp värmen ganska snabbt.
Så här såg jag ut när jag kom hem:



Sedan var det dax att åka till SATS Odenplan och möta upp Miqe för ett ben pass...vilket blev ett mycket bra pass.
Efter så blev det som vanligt 45 min på step maskinen.
Känner mig fortfarande stark och har mycket energi http://images.Quebles.com/hotmail/emoticons/1504902.PNG.

Jag gick in på Åhlens och köpte lite saker till tävlingen tex Make up stores ögonfransar, glittereyeliner, stenar , spännen, ring , armband m.m


Efter shoppingen  gick jag och Miqe och träffade den underbara Team coachen HELENE AHLSON .
Vi skulle kolla min form och prata lite om hur nästa vecka ska läggas upp sedan poserade jag lite.
Formen är färdig så nu ska bara små detaljer i poseringen jobbas på..men det känns super bra.
Och det var skönt att jag slipper tömmning och laddning nästa vecka Yes!.




Här kommer lite sneakpeak från poseringen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback