Helgen

Helgen har varit bra men med  mycket aktivitet..blir så när man har 2 busungar som måste aktiveras.
I lördags så promenderade vi in till slussen för att kolla på prideparaden och det tyckte dom var roligt efter det så åt vi på dreras favorit resturang china på Medborgarplatsen.
Påvägen hem så hyrde vi filmer och köpte lördagsgodis och det var nog första gången jag verkligen fick ett sånt där godis sug men jag klarade mig....
Vi var hemma vid 1730 och då myste vi i soffan och kollade på film.


Söndagen så var det ju fint väder så då tog vi barnen till badet och där var vi i 5 timmar...vi hade mat med oss och massa leksaker som vattenpistoler m.m

Idag är jag ledig och ska träna med Älsklingen sedan åka till Budo&Fitness för att inhandla proteinpulver.
Sedan jobbar jag i 4 dagar sedan Semester i 2 veckor JIPPI.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback