Fitnessdagen på BUDO&FITNESS

Började dagen med en benmassage som inte var speciellt skön...har redan fått blåamärken på utsidan på låren Gråter och benhinnorna ska vi inte tala om...
Sedan gick jag till BUDO&FITNESS då det var Fitnessdagen idag.
Träffade 2 av mina teamkompisar där som jag inte träffat innan och det var super kul och dom var både snygga och trevliga Blinkar.
Sedan kom Älsklingen och hämtade mig och vi åkte till BUDO&FITNESS i Västberga för jag skulle hämta 2 shakers av Helene och där var det fler team kompisar Rullar runt på golvet och skrattar.

Efter det så var det dax för mat och vi åkte till Kungens kurva och åt Thaimat...mums Ler med tungan ( har höjardag idag).
Min favorit är kyckling  basilica med cashewnötter och självklart med en burk Cola Zero.

Nu blir det lite plock hemma och mys.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback