Söndag min älsklings otursdag

I söndags var det full fart.
Vi gick upp vid 07 och kl 09 åkte vi till Friskis och svettis där ungarna går på gympa mellan 09.30-10.30.
Kl 11 skulle Elli på Kalas så vi lämnade henne där för att ha lite egentid med Minos.
Vi tänkte åka till Mc donalds för att äta lite och när vi sätter oss i bilen och jag slår igen dörren skriker Minos och då upptäcker jag att han har handen imellan och det känns som en evighet innan jag får upp dörren.
Jag tar Minos och springer upp i lägenheten för att lägga is på hans hand och när jag kollat på handen så ser den ok ut men vi frågar om han kan böja och så och som tur är fungerar det.
Han hade verkligen super tur för jag trodde att fingrarna hade gått av.
När värsta chocken lagt sig undrar Minos om vi inte skulle åka för han ville verkligen äta på mc donalds och det gjorde vi.

Kl 13 hämtade vi Elli och eftersom det var så fint väder så tog vi med vagnen på en promenad.
Minos ville köra Elli och då händer det igen....han hänger lite i handtaget och vagnen välter över han och han slår bakhuvudet i marken.
Det ser inte så farligt ut men jag hör på hans gråt att han gjort sig illa och då ser jag hur det droppar blod från hans huvud.
Efter att vi kollat såret så är det inte så stort utan han måste hamnat precis på en sten..vilket otur.

Men tuff som han är så vill han fortfarande gå till parken och leka.

Stackars min stora Älskling.



Så var min söndag.



Kommentarer
linnsan

Men herregud vilken oturs söndag!!! Stackars Minos, pussa han från mig :)

2010-04-12 @ 21:26:06 | http://glittershow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback