Onsdag...vad händer idag...

Har precis lämnat älsklingarna på förskolan så nu är det dax att fixa lite inför resan till Helsingborg imorgon.. måste packa barnens grejor då dom ska vara hos Linn och Johan i 4 dagar.
Miqe ska göra en spelning på lördag så det är därför vi ska dit sedan ska jag träffa min vän Dajana som jag brevväxlat med i måååånga år men på den senaste tiden har det blivit mail istället för brev.

Här är en blid på mig och Dajana första gången vi träffades "live" efter alla år som brevvänner


Miqe

 

Sedan blir det lunch med Linn sedan träning med Johanna allså fullt upp .




Kommentarer
dajana

Du är så välkommen, ser fram emot vår träff, super mysigt



puss o kram

2009-11-19 @ 09:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback