NY BLOGG....för tredje gången..

Tredje gången gillt eller vad är det man säger...

Min blogg kommer handla mycket om träning, mina barn och shopping.....

Jag har precis satt upp ett mål att jag vill vara i "tävlingsform" till  Luciapokalen 2010 sedan får jag se om jag kommer ställa mig på scenen...

Lite om mig:

Jag är 30 år och 2 barnsmamma, Bor med min underbara sambo och tränar på SATS och IRON GYM.

Jag jobbar lite då och då i en skobutik och bara ÄLSKAR skor.

Är från Örebro men bott i Stockholm i ca 10 år.

Har 3 st bröder som jag önskar jag hade mer kontakt med då jag saknar dom i mitt liv  .

Mer får ni reda på under tiden.

 

Kramis




Kommentarer
magnus sedell

har för mig du är från frövi

2009-11-16 @ 22:16:07
Ullis

Magnus...jag har bott i Frövi men är faktiskt född i Örebro :)

2009-11-16 @ 22:41:18 | http://ullist.blogg.se/
Miriam

Ja, Plommonstigen 10 har man skickat ett antal brev till :-) Du verkar ha det bra och du är jättefin! Kram från din "brevis"

2009-11-18 @ 19:17:29
Ullis

Ja det stämmer bra Miriam ;)

Kram kram

2009-11-18 @ 20:43:06 | http://ullist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback