Idag bär det av till HELSINGBORG

Så nu har jag fixat väskorna och ska iväg och träffa Linn på en sista lunch medans hon jobbar på SATS det är nämligen hennes sista dag där idag och på måndag börjar hon på KICKS .
Undrar vad det blir till lunch idag .

Sedan vid 14 kommer älsklingen hem från jobb så då bär det av mot Helsingborg men med ett kort stopp i Ljungby för att lämna en sak.
Ska bli kul att träffa Miqes familj igen var ju 1 år sedan nu så de är på tiden.

Ha en underbar dag så hörs vi snart igen.




Kommentarer
sandhra

Ha så mysigt och kör försiktigt! Vad ska du göra i Ljungby??:))kram kram

2009-11-19 @ 10:23:49
linnsan

Tack för lunch idag sötis, kommer sakna våra dejter.. :( Men förhoppningsvis så kommer det fortsätta men på annat håll istl!



Ha nu en fantastisk liten kort semester och njut av varandra!!!



Jag ska ta hand om de små trollen på bästa möjliga sätt, jag LOVAR :)



Puss!

2009-11-19 @ 12:22:31 | http://linnisaksson.blogg.se/
Ullis

Linn: tack själv sötis...Vet att barnen har det bra så det är bara för mig och Miqe att koppla av och ha trevligt.

Hörs sen kram kram



Sandhra: Har sålt en sak på tradera och ska lämna det ;)

2009-11-19 @ 12:34:31 | http://ullist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback