JOBB OCH TRÄNING

Idag ska jag till KICKS och jobba ska bli såååå kul sedan får jag ju träffa min underbara vän Linn oxå så det blir ju ännu bättre.
Vi brukade ju alltid äta lunch tillsammans onsdagar och torsdagar när hon jobbade på SATS men nu när hon slutat där och börjat på KICKS så har vi inte hunnit träffats och det känns verkligen i hela mig......Hon ger mig sån energi och min är lite låg just nu .



Ikväll blir det ett armpass på ODENPLAN med söta Johanna så det ser jag framemot .

Kramis



Kommentarer
sandhra§

Va skoj! Har du fått jobb?kram

2009-12-10 @ 12:37:46
Ullis

Sandhra: Jag har fått en timanställning på Kicks bara som extra men jag hoppas det kan bli mer ;)

2009-12-10 @ 16:12:40 | http://ullist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback