JOBB--BIO--BOWLING

Var lugnt på jobbet idag men lite hade vi att göra stundvis så dagen gick ändå ganska snabbt .
Jag jobbade med Maria och Jeanette och det var jätte kul då vi i vanliga fall inte jobbar samma helger.


Sedan kom Älsklingen och hämtade mig och vi åkte till HERON CITY för att kolla efter sänglampor ,men hittade ingen som vi gillade så det är bara att leta vidare...

Det var mycket folk och efter ett tag förstod vi varför...dom som var med i IDOL var där och uppträdde.


Sedan var det dax för lite mat för mig då Miqe redan ätit och självklart så blev det THAI MAT och då kyckling med basilica .


Klockan 1820 var det dax för BIO och vi såg TRUBBEL I PARADISET och den var helt ok absolut värd att se.

Sedan möte vi upp Jeanette, Hasse, Pinar och Özlem för lite BOWLING och det var super kul....jag gjorde 2 strike  men vann gjorde HASSE.

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan i den nybäddade sängen .



 

Hörs imorgon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback